“Καρφί” Μακρόν σε ΕΕ-Βερολίνο: «Η Άγκυρα σέβεται μόνον λόγια που συνοδεύονται από πράξεις»… – Μαγιορκίνης: Δεν υπάρχει διαφορά αν έχεις 15 ή 25 παιδιά σε μία τάξη!

Ηχηρή παρέμβαση στον απόηχο της νέας επίδειξης αναβλητικότητας από την ΕΕ ( με τις οδηγίες του Βερολίνου ) να προχωρήσει σε χειροπιαστές κυρώσεις κατά της Τουρκίας, έκανε την Παρασκευή, ο Πρόεδρος της Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν, που ανακοίνωσε ότι η χώρα του σκληραίνει τη στάση της με φόντο τις δραστηριότητες της Τουρκίας στην Ανατολική Μεσόγειο, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «η Άγκυρα σέβεται μόνον λόγια που συνοδεύονται από πράξεις».

«Σε ό,τι αφορά την κυριαρχία στη Μεσόγειο, οφείλω να είμαι συνεπής σε έργα και λόγια. Μπορώ να σας πω πως οι Τούρκοι αντιλαμβάνονται και σέβονται μόνον κάτι τέτοιο. Εάν λες λόγια που δεν συνοδεύονται από πράξεις… Αυτό που η Γαλλία έπραξε φέτος το καλοκαίρι ήταν σημαντικό: είναι μια πολιτική “κόκκινων γραμμών”. Την εφάρμοσα στη Συρία», δήλωσε ο Γάλλος πρόεδρος κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου.

Η δήλωση του Εμανουέλ Μακρόν έρχεται στον απόηχο της μετάθεσης από πλευράς Ε.Ε. των όποιων αποφάσεων για κυρώσεις εναντίον της Άγκυρας, σε περίπτωση που η τουρκική επιμείνει στη στάση της και δεν αμβλύνει τις προκλητικές κινήσεις αλλά και την επιθετική ρητορική της, σε νέα Συνοδο Κορυφης σε ένα μηνα ( τέλη Σεπτεμβρίου )…

 

Απίστευτα επιχειρήματα από Μαγιορκίνη για το “τσουβάλιασμα” παιδιών στις τάξεις: Δεν υπάρχει διαφορά αν έχεις 15 ή 25 παιδιά σε μία τάξη! Αν χρησιμοποιήσουμε περισσότερους εκπαιδευτικούς δημιουργούμε περισσότερες εστίες…

Την πλήρη στήριξή του στα επιχειρήματα του υπουργείου Παιδείας για την μη μείωση των παιδιών σε κάθε σχολική τάξη έδωσε σήμερα κατά την ενημέρωση για την πορεία της πανδημίας του κορονοϊού ο επίκουρος καθηγητής Υγιεινής και Επιδημιολογίας Γκίκας Μαγιορκίνης υποστηρίζοντας ούτε λιγο ούτε πολύ ότι δεν υπάρχει σημαντική διαφορά αν μειωθούν οι μαθητές ανά τάξη από 25 σε 15 για παράδειγμα (λες και οι συστάσεις για αποστάσεις εκτός από την χρήση μάσκας δεν περιλαμβάνουν και τα σχολεία…), ενώ έσπευσε να προσθέσει ότι υπάρχουν και “δημοσιεύσεις που λένε ότι δεν έχεις και κέρδος εκπαιδευτικό μικραίνοντας τις τάξεις”!

Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων, ο Γκίκας Μαγιορκίνης υποστήριξε ακόμα ότι είναι πολύ πολύπλοκη η απάντηση για τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις,γιατί αν μπουν περισσότερες τάξεις αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούνται περισσότεροι εκπαιδευτικοί και άρα δημιουργούνται περισσότερες εστίες…

Συγκεκριμένα, ο Γκ.Μαγιορκίνης είπε ότι “όσον αφορά στον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, αυτή είναι μια πολύπλοκη απάντηση διότι δεν είναι εύκολο να πεις βάζω περισσότερες τάξεις, άρα χρησιμοποιώ περισσότερους εκπαιδευτικούς, άρα δημιουργώ περισσότερες εστίες. Είναι πολύ πιο πολύπλοκο το μοντέλο των σχολείων, από άλλα μοντέλα που αφορούν χώρους εστίασης. Υπάρχουν πολλά επιδημιολογικά μοντέλα που λένε ότι δεν έχουμε μεγάλο κέρδος μικραίνοντας τις τάξεις και αυξάνοντας τον αριθμό των τάξεων”.

«Όταν τα παιδιά ήταν σπίτι τους και γίνονταν εκ περιτροπής τα μαθήματα, έρχονταν σε μισό χρόνο σε επαφή με άλλα παιδιά», ανέφερε ακόμη.

«Διπλασιάζοντας τις αίθουσες δεν μειώνονται όλες οι αποστάσεις, μειώνονται οι αποστάσεις που έχεις μόνο με τον διπλανό σου. Όλες οι άλλες αποστάσεις μένουν οι ίδιες. Άρα τα μοντέλα δείχνουν ότι δεν έχεις δραματική αλλαγή όσον αφορά τη μετάδοση των σταγονιδίων που αφορά στο 1,5 μέτρο. Το υπόλοιπο που μένει που είναι η αερογενής μετάδοση δεν αλλάζει, είτε έχεις 15 είτε έχεις 25. Το μόνο μέτρο που έχεις είναι η μάσκα» , είπε απαντώντας σε άλλη σχετική ερώτηση ο κ. Μαγιορκίνης.

«Το άλλο που δείχνουν αυτά τα μοντέλα είναι ότι διπλασιάζοντας τον αριθμό των εκπαιδευτικών βάζουμε άλλους τόσους ανθρώπους στο ίδιο επιδημικό μοντέλο, που λογικά θα αύξανε την επιδημικότητα. Θέλω να πω ότι δεν είναι απλό το σενάριο αυξάνω τον αριθμό των τάξεων, μειώνω τον αριθμό των ατόμων», πρόσθεσε.