
Εκτός κυκλοφορίας βρίσκονται πάνω από 50 λεωφορεία του ΟΑΣΘ που τα έφεραν μεταχειρισμένα από τη Λειψία. Δεν έχουν κλιματισμό, με αποτέλεσμα η λειτουργία τους να είναι αδύνατη το καλοκαίρι.
Η είδηση της άφιξής τους είχε παρουσιαστεί πανηγυρικά σαν η μεγάλη προσφορά του Δήμου στη Θεσσαλονίκη. Σήμερα αποδεικνύονται… σαπάκια.
Ακύρωσαν τον διαγωνισμό των 700 καινούργιων, υπερσύγχρονων λεωφορείων που είχε προκηρύξει η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ επί υπουργίας Χρήστου Σπίρτζη και ο οποίος αν είχε αφεθεί να συνεχίσει, σήμερα θα είχε ολοκληρωθεί.
Ίδια ιστορία με τα λεωφορεία συνέβη στη Θεσσαλονίκη και με το Μετρό.
Ακύρωσαν το καλοκαίρι του 2019 τον σχεδιασμό του Μετρό, που επί των ημερών της προηγούμενης διοίκησης προχωρούσε γρήγορα και για πρώτη φορά έβλεπε ορίζοντα ολοκλήρωσης στο τέλος του 2020.
Σήμερα η Θεσσαλονίκη, αν εντωμεταξύ η κυβέρνηση της ΝΔ δεν είχε ακυρώσει ό,τι καλό γίνονταν επί ΣΥΡΙΖΑ, θα είχε 12 σταθμούς Μετρό σε λειτουργία και επιπλέον 300 ολοκαίνουργια λεωφορεία με κλιματισμό.
Αντί αυτών σήμερα στη Θεσσαλονίκη έχουμε ένα έργο Μετρό σταματημένο εδώ και δύο χρόνια και στα 19 εργοτάξια, για το οποίο ακόμη ούτε την ημερομηνία ολοκλήρωσης δεν μπορούν να δώσουν.
Κι ακόμη, έχουμε 50 λεωφορεία λιγότερα στους δρόμους και αντίστοιχα 50… σαπάκια στο Αμαξοστάσιο ανενεργά.
Τα ίχνη της πολιτικής Μητσοτάκη στην πόλη…
Γιάννης Μυλόπουλος