Τα είπε όλα! Ανάρτηση εξηγεί με λιγότερες από 100 λέξεις το μπάχαλο της “νέας κανονικότητας” Μητσοτάκη-Τσιόδρα ~ Ο Σεραφείμ Κοτρώτσος γράφει “για τον αποκλεισμό ΜΜΕ

Μία ανάρτηση στη δημοφιλή ομάδα του Facebook “Εσύ που ήσουν;” συμπυκνώνει σε μόλις 89 λέξεις την πραγματικότητα που διαμορφώνουν οι παλινωδίες της κυβέρνησης και οι αλληλοσυγκρουόμενες συστάσεις της Επιτροπής Επιστημόνων για τις μάσκες, τα σχολεία, τις εκκλησίες και τις συγκεντρώσεις.

Μία κατάσταση που δείχνει ότι μάλλον τελικά εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζουν οι οδηγίες και τα μέτρα της κυβέρνησης Μητσοτάκη και της Επιτροπής του κ.Τσιόδρα…

Η ανάρτηση:

Μια ανακεφαλαίωση :

Στη δουλειά δεν κολλάει.
Στη βόλτα κολλάει.
Στο σχολείο δεν κολλάει.
Στους ανοιχτούς χώρους κολλάει.
Στις τράπεζες, δικαστήρια, υποθηκοφυλακεία δεν κολλάει.
Στην διαδήλωση κολλάει.
Τη μέρα δεν κολλάει.
Τη νύχτα και ειδικά μετά τα μεσάνυχτα κολλάει.
Στα καφέ και τις ταβέρνες κολλάει.
Στα κομμωτήρια & τις εκκλησίες δεν κολλάει.
Στη συγκέντρωση των γιατρών στο Ιπποκράτειο κολλάει.
Στη “συναυλία” Πρωτοψάλτη έξω από το Μαξίμου δεν κολλάει.
Μάσκες μέχρι την Κυριακή δεν θεωρούνται απαραίτητες.
Τη Δευτέρα όμως πρόστιμο 150 ευρώ σε όποιον δε φοράει.

Τα εξηγούν ωραία ;

 

Ο Σεραφείμ Κοτρώτσος γράφει “για τον αποκλεισμό ΜΜΕ από την καμπάνια του #Menoume_Spiti- Μια οφειλόμενη ενημέρωση…”

Ο ΣΥΡΙΖΑ με ερώτηση 76 βουλευτών του ζητά από την κυβέρνηση να τοποθετηθεί για έχουν αποκλειστεί μέσα ενημέρωσης (εφημερίδες και ιστότοποι) από την διαφημιστική καμπάνια ενημέρωσης #Μενουμε_Σπιτι, η οποία θα εξελιχθεί με δεύτερο κύμα υπό το νέο σλόγκαν #Μενουμε_Ασφαλεις.

Στο ίδιο κλίμα, εφημερίδες και άλλα ΜΜΕ, όπως η “δημοκρατία” του Ομίλου του Γιάννη Φιλιππάκη, εγκαλούν καθημερινά την κυβέρνηση γιατί δεν αναρτά στην “Διαύγεια” ποια μέσα ενημέρωσης επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν στην καμπάνια και πόσα χρήματα έλαβε καθένα από αυτά.

Μέχρι τώρα, ο αρμόδιος υφυπουργός Στέλιος Πέτσας δεν έχει δώσει επαρκείς απαντήσεις.

Το Libre.gr και το anatropinews.gr οφείλουν να ενημερώσουν τους πάνω από 2 εκατ. επισκέπτες τους –τον προηγούμενο μήνα– για τα εξής:

-Για λόγους που δεν έγιναν γνωστοί, η εταιρεία Initiative Α.Ε, που έχει αναλάβει την υλοποίηση της διαφημιστικής εκστρατείας, μας έχει αποκλείσει από την καμπάνια. Οι δύο ιστότοποι δεν έχουν λάβει, μέχρι τώρα, ούτε ένα ευρώ.

-Και τα δύο σάϊτ έχουν αναρτήσει μπάνερ που παραπέμπουν στην επίσημη ενημέρωση της κυβέρνησης (covid19.gov) και του ΕΟΔΥ, από την πρώτη ημέρα που η χώρα εισήλθε σε καραντίνα. Τα μπάνερ αναρτήθηκαν επειδή κρίναμε πως πρέπει να συμμετάσχουμε στην εκστρατεία τεκμηριωμένης ενημέρωσης των πολιτών, κάτι που συνάδει, άλλωστε, με την λειτουργία μας ως μέσα ενημέρωσης. Όλα αυτά έγιναν δωρεάν, την ώρα που άλλα μέσα ενημέρωσης, πολύ μικρότερης επισκεψιμότητας και επιρροής, επιλέχθηκαν και συμμετέχουν στην “επί πληρωμή” καμπάνια.

-Ουδείς μέμφεται τα μέσα ενημέρωσης που επιλέχθηκαν. Ούτε, φυσικά, την εταιρεία που τα επέλεξε. Εκείνο που προκαλεί εύλογα ερωτηματικά είναι το ποιοι και γιατί αποκλείστηκαν από την διαφημιστικά εκστρατεία. Και με ποια κριτήρια.

– Προσωπικά ενημέρωσα -με e-mail- την Initiative Α.Ε και ζήτησα να μου εξηγήσουν τους λόγους του αποκλεισμού μας. Δεν έλαβα καμία απάντηση. Ενημέρωσα τον υφυπουργό κ. Πέτσα. Δεν έλαβα καμία απάντηση. Ενημέρωσα και άλλα κυβερνητικά στελέχη, τα οποία μου εξέφρασαν την απορία τους. Δεν είχα καμία περαιτέρω ενημέρωση.

Νοιώθω υποχρεωμένος να ενημερώσω τους αναγνώστες μας για όλα αυτά για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις. Προφανώς, θεωρώ άδικη αυτή την αντιμετώπιση. Δεν θέλω –ακόμα– να κάνω “δεύτερες σκέψεις”. Τα ερωτήματα, ωστόσο, παραμένουν και ζητούν απαντήσεις, αν και φοβάμαι πως δεν θα δοθούν.

Καλό είναι, πάντως, να τα γνωρίζει όλα αυτά ο πρωθυπουργός. Καθώς και τα πολιτικά κόμματα και οι ενώσεις στον χώρο των ΜΜΕ.

Αυτά και εφόσον χρειαστεί θα επανέλθω…

Σεραφείμ Κοτρώτσος

δημοσιεύτηκε στο libre.gr