Π. Ρήγας: Απαραίτητη η επίσημη στήριξη των ΗΠΑ για τον EastMed – Γ. Βαρεμένος: Διαφημιστική δαπάνη του Μετρό Θεσσαλονίκης για ενίσχυση ΜΜΕ φίλιων της ΝΔ

Αποτέλεσμα εικόνας για foto   Π. Ρήγας"

Σύμφωνα με το μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ είναι αναγκαίο, ο Κ.Μητσοτάκης να πείσει τον Ντ.Τραμπ -τον οποίο και θα συναντήσει στις 7/1- ώστε να συνηγορήσει και να επιταχύνει τη διαδικασία του EastMed, όπως είχε συμφωνήσει ο ΥΠΕΞ των ΗΠΑ Μ.Πομπέο το 2018

Καταδίκασε τη δολοφονία του Ιρανού στρατηγού Κασέμ Σουλεϊμανί το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνος Ρήγας, υπενθυμίζοντας την αναγκαιότητα των τριμερών συνεργασιών στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου που θεμελίωσε ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης Τσίπρας και με αντίπαλες πολιτικές δυνάμεις με στόχο την επικράτηση της ειρήνης και τη συνανάπτυξη και αυτό έχει αποτελέσματα.

Ο ίδιος, μιλώντας στο Κόκκινο 105,5 αναρωτήθηκε τι θα είχε συμβεί περαιτέρω αν δεν είχε ακολουθηθεί αυτή η πολιτική από το κόμμα τους, καθώς στην περιοχή υπάρχουν και πάρα πολλά γεωπολιτικά και οικονομικά συμφέροντα.

Ο Π.Ρήγας εξήγησε ότι αυτή η τακτική των ΗΠΑ, συνδέεται και με τις εξελίξεις στη Λιβύη και τη συμφωνία της Τουρκίας και την παράνομη οριοθέτηση της ΑΟΖ και με τον EastMed. Αναφέρθηκε μάλιστα στην αναγκαιότητα ο Κυριάκος Μητσοτάκης να πείσει τον Aμερικανό πρόεδρο, Ντόναλτ Τραμπ, τον οποίο και θα συναντήσει στις 7 Ιανουαρίου ώστε να συνηγορήσει, να επιταχύνει τη διαδικασία του αγωγού φυσικού αερίου EastMed, όπως είχε συμφωνήσει ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάικ Πομπέο το 2018 στην πρώτη φάση των συζητήσεων για τον αγωγό και φυσικά να πειστεί και να μπει και η Ιταλία σε αυτήν την ενεργειακή προσπάθεια.

«Δεν είμαστε δεδομένοι» τόνισε ο κ. Ρήγας θυμίζοντας τη φράση του τέως πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα καθώς όλες οι συμφωνίες έχουν να κάνουν και με τα συμφέροντα της χώρας. Και οι στρατιωτικές διευκολύνσεις για τις ΗΠΑ που δίνονται με το νομοσχέδιο το οποίο κατατέθηκε στη Βουλής στις 24 Δεκεμβρίου πρέπει να συνδεθούν και πρέπει να υπάρχουν επίσημες δηλώσεις για τον EastMed.

Ο κ. Ερντογάν, επισήμανε ο Πάνος Ρήγας, οφείλει να αντιληφθεί ότι δεν μπορεί να λειτουργεί στην περιοχή είτε ως ταραξίας, είτε παρανομώντας υπερβαίνοντας τις διεθνείς συμβάσεις.

Ο πρώην υπουργός μεταξύ άλλων σημείωσε την αναγκαιότητα επίλυσης του Κυπριακού, που οι διαδικασίες έχουν σταματήσει, και ότι είναι λάθος αυτήν την ώρα να μπαίνει το θέμα της συνεκμετάλλευσης του Αιγαίου, ή η προσφυγή εκ μέρους της Ελλάδας στη Χάγη, για τη μοναδική διαφορά που έχει η χώρα μας με την Τουρκία – την υφαλοκρηπίδα – τη στιγμή που υπάρχει τέτοια ένταση και τέτοιες απειλητικές διαδικασίες από τη γείτονα χώρα.

Η συνεκμετάλλευση είναι άλλο πράγμα και δεν μπορεί να συνδέεται με αυτό το θέμα αυτή τη στιγμή, επισήμανε ο κ. Ρήγας ο οποίος τόνισε ότι ελπίζει να μην είναι παρεξηγήσιμο ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε για διαφορά σε υφαλοκρηπίδα και θαλάσσιων ζωνών σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «Το Βήμα». Οι θαλάσσιες ζώνες δεν είναι μόνο η ΑΟΖ εξήγησε και τέτοιες δηλώσεις ανοίγουν άλλα θέματα άλλης μορφής που αφορούν κυριαρχικά δικαιώματα.

Γ. Βαρεμένος: Διαφημιστική δαπάνη του Μετρό Θεσσαλονίκης για ενίσχυση ΜΜΕ φίλιων της ΝΔ

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ αναρωτήθηκε «τι ακριβώς θα διαφημίσει η ΝΔ. Τη διακοπή του έργου; Την καθυστέρηση του; Ότι θα πληρώσουμε πολύ περισσότερα από όσα θα πληρώναμε για το έργο το οποίο έχει καταντήσει ανέκδοτο και γεφύρι της Άρτας;»

Για το κόστος των 640.000 ευρώ το 2020 «ως δαπάνη για τη διαφήμιση του Μετρό Θεσσαλονίκης κυρίως για την οικονομική ενίσχυση φίλιων ΜΜΕ, αφού το έργο μόνο καθυστερεί», μίλησε στο Κόκκινο 105,5 ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος, αναφερόμενος παράλληλα στον «μηχανισμό προπαγάνδας της ΝΔ που κάνει κυριολεκτικά το άσπρο – μαύρο».

Ο ίδιος εξήγησε ότι η κυβέρνηση αντί να ολοκληρώσει το έργο του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, οδήγησε στην αναστολή του, «το έκανε πάνω – κάτω και φυσικά το θέμα της απόσπασης των αρχαιοτήτων που βρέθηκαν κατά την εκσκαφή συνιστά μια βαρβαρότητα πολιτική και πολιτιστική που έχει διεθνείς διαστάσεις».

Σε αυτό το πλαίσιο απ’ όπου και αν προέρχονται τα χρήματα ο κ. Βαρεμένος αναρωτήθηκε τι ακριβώς θα διαφημίσει η ΝΔ. Τη διακοπή του έργου; Την καθυστέρηση του; Ότι θα πληρώσουμε πολύ περισσότερα από όσα θα πληρώναμε για το έργο το οποίο έχει καταντήσει ανέκδοτο και γεφύρι της Άρτας;

Ο κ. Βαρεμένος σχολίασε μεταξύ άλλων ότι τα Βίλια έμειναν 48 ώρες χωρίς ρεύμα και τα ΜΜΕ, που είναι προσφιλή στη ΝΔ, τα χαρακτηρίζουν ως Ελβετία της Ελλάδας, ενώ αν ήταν στην κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ θα χαρακτήριζαν την περιοχή κόλαση, αλλά τώρα δεν λένε κουβέντα για τη διακοπή της ηλεκτροδότησης και είναι ολοφάνερη η διαφορά αντιμετώπισης από την πλευρά του προπαγανδιστικού μηχανισμού της ΝΔ, που θέλει να κάνει το άσπρο μαύρο.

Η ΝΔ απολαμβάνει επικοινωνιακή ασυλία με το αζημίωτο, σημείωσε ο κ. Βαρεμένος, και έτσι η χώρα βαδίζει σ’ έναν δρόμο ολισθηρό, ενώ επανέλαβε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ακολουθεί μηδενιστική και τοξική αντιπολίτευση την οποία ακολουθούσε η τωρινή κυβέρνηση.

Ο βουλευτής αναφέρθηκε και στη διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην Εθνική Οδό στις 30 Δεκεμβρίου εξαιτίας της χιονόπτωσης και σημείωσε πως ουσιαστικά «Όταν κυβερνάει ο ΣΥΡΙΖΑ φταίει η κυβέρνηση και περιφέρεια, όταν κυβερνάει ο κ. Μητσοτάκης φταίει ο διευθυντής της Αστυνομίας. Εκτός και αν ο διευθυντής της Αστυνομίας είναι ο κ. Τσουβάλας».

Ο κ. Βαρεμένος ξεκαθάρισε ότι η κοροϊδία έχει και τα όρια της, αλλά τα όρια εδώ μπορεί να τα βάλει μόνο ο ελληνικός λαός, ο οποίος σ’ ένα ποσοστό του σημαντικό παρασύρθηκε απ’ όσα προεκλογικά έλεγε η ΝΔ, καθώς αυτά τα πίστεψε, και τώρα αποδεικνύεται τι ακριβώς εννοούσε η ΝΔ, όταν προέβαινε αυτήν την τοξική αντιπολίτευση.

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε για τα «έργα» του νυν υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, ο οποίος αναστάτωσε με την επιπολαιότητα του ή και για άλλους λόγους το σύμπαν καθώς με τις εξαγγελίες του, μεταξύ άλλων κατάργησε την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα και έβαλε εμπόδια μια σειρά έργων, που είχαν δρομολογηθεί, όπως ο οδικός άξονας Πάτρας – Πύργου, ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, ενώ μίλησε και για την παρατεταμένη ασάφεια εκ μέρους του στο έργο Άκτιο – Αμβρακία.

Ο κ. Βαρεμένος μίλησε και για την προσωπική και πρωτοφανή επίθεση, με βαρείς χαρακτηρισμούς κατά του Κώστα Καραμανλή, που εξαπέλυσε ο πρόεδρος του Ομίλου Εταιρειών Μηχανικής, Πρόδρομος Εμφιετζόγλου, καθώς τον χαρακτήρισε ανίκανο, άχρηστο και ψεύτη, με αφορμή τα όσα είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών στη Βουλή για την εκτέλεση του κατασκευαστικού έργου Πάτρας – Πύργου.

Ο κ. Βαρεμένος θύμισε ότι κ. Καραμανλής χαρακτήρισε με ευκολία με το που ανέλαβε τα καθήκοντα του ως αποβράσματα όσους δεν πληρώνουν εισιτήρια, ενώ δεν είπε κουβέντα για το κύκλωμα το οποίο λάμβανε τα χρήματα από τα λαθραία εισιτήρια του Μετρό.