Πολάκης: Πέτσας – Δημητριάδης όπως Αβραμόπουλος – Γεωργιάδης με ΚΕΕΛΠΝΟ

Με ένα πολύ αιχμηρό σχόλιο αντέδρασε ο πρώην αν Υπ Υγείας στις χθεσινές αποκαλύψεις, με τη δημοσιοποίηση της λίστας των Μέσων στην οποία μοιράστηκαν τα 20 εκατ. ευρώ της καμπάνιας “Μένουμε Σπίτι” (αλλά όχι ακόμα των ποσών), στις οποίες παρουσιάζονται να έχουν χρηματοδοτηθεί και απίθανα Μέσα που είτε υπολειτουργούσαν, είτε δεν είχαν ουτε ελάχιστη διάδραση στο κοινό, είτε βρίσκονταν εκτός Ελλάδας.

O Παύλος Πολάκης αναφέρει πως η «υπόθεση» Πέτσα και Δημητριάδη με την εταιρεία Initiative θυμίζει το σκάνδαλο του ΚΕΕΛΠΝΟ με τους Αβραμόπουλο και Γεωργιάδη και χαρακτηρίζει «κουτοπονηριά» το γεγονός πως δόθηκε με καθυστέρηση ο κατάλογος των μέσων που έλαβαν χρήματα για τη διαφήμιση, όχι όμως και τα αντίστοιχα ποσά.

Έγραψε ο Παύλος Πολάκης:

“Πέτσας και Δημητριαδης με την Initiative όπως Αβραμοπουλου και Γεωργιαδης με ΚΕΕΛΠΝΟ .!!

«Διαφημειστε-ξεπλύνετε-ξεκοκαλιστε»!!!

Μπροστά στην πίεση, ο υπουργός δεν δίνει κατάλογο με τα ποσά που έδωσε σε Μέσα, αλλά κουτοπόνηρα και επιμένοντας στην αδιαφάνεια, δίνει κατάλογο με 1.230 Μέσα που πήραν διαφήμιση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ:

«Ακόμη και αυτός ο κατάλογος όμως που δόθηκε για να καλύψει την αδιαφάνεια είναι αποκαλυπτικός. Ο γνωστός σε όλους Μένιος Φουρθιώτης, με ένα blog (ούτε καν site), παίρνει χρήματα για την καμπάνια, αν και η σελίδα του δεν έχει καμία ανάρτηση πλην της διαφήμισης. Για τραγική ειρωνεία το blog λέγεται «πρώτη είδηση» και έχει ανεβάσει πρώτη και τελευταία, τη διαφήμιση Πέτσα. Ένα άλλο site που εισπράττει χρήματα (κατά την παραδοχή και τον κατάλογο Πέτσα πάντα) είναι το menta.gr. Το site αυτό, όταν το «κλικάρεις» βγάζει μια ανακοίνωση πως είναι για πώληση προς 4.900 ευρώ , ενώ η αναζήτηση της δραστηριότητάς του το δείχνει ανενεργό από το 2016. Δεκάδες ακόμη site δεν λειτουργούν βγάζοντας ένδειξη πως δεν υπάρχουν (error), ενώ εκατοντάδες ακόμη έχουν μηδαμινή επισκεψιμότητα με κατάταξη στις μηχανές μέτρησης επισκεψιμότητας πάνω από 2.000.000. Πολλά άλλα όταν αναζητηθούν φαίνεται πως δεν υπάρχουν και κάνουν ανακατεύθυνση σε άλλα site. Δηλαδή πιθανόν δόθηκαν λεφτά στο ίδιο άτομο και το ποσό «έσπασε» σε διάφορα site για να φαίνεται μεγάλη διασπορά της διαφήμισης.

η εικόνα προφίλ του Παυλος Πολακης, Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, ωκεανός και υπαίθριες δραστηριότητεςΠαυλος Πολακης

Πέτσας και Δημητριαδης με την Initiative όπως Αβραμοπουλος και Γεωργιαδης με ΚΕΕΛΠΝΟ .!!
«Διαφημίστε -ξεπλύντε -ξεκοκαλιστε»!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ:
«Μπροστά στην πίεση, ο υπουργός δεν δίνει κατάλογο με τα ποσά που έδωσε σε Μέσα, αλλά κουτοπόνηρα και επιμένοντας στην αδιαφάνεια, δίνει κατάλογο με 1.230 Μέσα που πήραν διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ:

Δείτε περισσότερα

Η ιστορία επαναλαμβάνεται για τρίτη φορά, όχι για καλό, ούτε ως φάρσα. Επαναλαμβάνεται με θύμα το δημόσιο χρήμα και τον πολίτη.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται για τρίτη φορά, όχι για καλό, ούτε ως φάρσα. Επαναλαμβάνεται με θύμα το δημόσιο χρήμα και τον πολίτη.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται για τρίτη φορά, όχι για καλό, ούτε ως φάρσα. Επαναλαμβάνεται με θύμα το δημόσιο χρήμα και τον πολίτη.