Εκλογές ΚΙΝΑΛ: Βγήκαν τα μαχαίρια από τα θηκάρια και η επόμενη μέρα… τρομάζει — Χατζηδάκης: Σε πλήρη λειτουργία το 1555 για ασφαλισμένους

Σχεδόν ένα μήνα πριν τον πρώτο γύρο των εσωκομματικών εκλογών  στο Κίνημα Αλλαγής και η Χαριλάου Τρικούπη μοιάζει με εμπόλεμη ζώνη!

Εκλογές ΚΙΝΑΛ: Όλοι εναντίον όλων

Σε πρωταγωνιστή εξελίσσεται ο Ανδρέας Λοβέρδος, ο οποίος έβαλε τις πρώτες φωτιές (και βέβαια δεν πρόκειται να σταματήσει ειδικά μετά τις πρώτες δημοσκοπήσεις), την στιγμή που ο Γιώργος Παπανδρέου «παίζει» το δικό του παιχνίδι, κυρίως σε ότι αφορά την τηλεμαχία. Από την πλευρά του, ο Νίκος Ανδρουλάκης φέρεται να κρατάει αποστάσεις, αφού δεν θέλει να εμπλακεί σε μια (δύσκολη) μάχη. Προς ώρας δείχνει να παρατηρεί τους συνυποψηφίους του, κοιτάζοντας κυρίως την «προεκλογική» του διαδρομή.

Την ίδια ώρα, όμως, σε κοινοβουλευτικό επίπεδο διεξάγεται μια «μάχη» που είχε ξεκινήσει λίγο μετά το θάνατο της Φώφης Γεννηματά. Και βέβαια έχει αρκετό παρασκήνιο. Πιο αναλυτικά, ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν εκείνος που ήθελε να «ορίσει» ως πρόεδρο τον Βασίλη Κεγκέρογλου, κίνηση η οποία δεν του βγήκε, εντούτοις φρόντισε να «ελέγχει» την Κοινοβουλευτική Ομάδα σε κεντρικό επίπεδο. Τουλάχιστον αυτή να μην αντίκειται στις δικές του πολιτικές θέσεις. Αυτό έγινε εμφανές στη χθεσινή συνεδρίαση για τους Ποινικούς Κώδικες, όπου η ΚΟ αποφάσισε να ψηφίσει «παρών» (μια προφανώς μεσοβέζικη – συμβιβαστική λύση), την στιγμή που η πλευρά Λοβέρδου ήθελε το Κίνημα Αλλαγής να πει «ναι». Μάλιστα, προς αποφυγήν οποιουδήποτε λάθους ο εισηγητής (που ψηφίζει εάν δεν υπάρχει ονομαστική ψηφοφορία) άλλαξε δύο(!) φορές. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης των επιτροπών ήταν η Ν. Γιαννακοπούλου (που στηρίζει τον Λοβέρδο), στη συνέχεια ο (ουδέτερος) Ιλχάν Αχμέτ, ενώ στην ψηφοφορία βρέθηκε ο κ. Μουλκιώτης (που εμφανίζεται να γέρνει προς την πλευρά Παπανδρέου). Και κάπως έτσι το Κίνημα Αλλαγής ψήφισε «παρών». Αλλά τα προβλήματα παραμένουν.

Δεν είναι, εξάλλου, λίγοι αυτοί που κοιτούν περισσότερο την επόμενη ημέρα. Το βασικό ερώτημα είναι πως θα μπορέσουν να μείνουν κάτω από την ίδια στέγη ο Α. Λοβέρδος, ο Ν. Ανδρουλάκης και ο Γ. Παπανδρέου, όποιος και αν τελικά είναι ο νικητής. Ειδικά ο πρώτος σε σχέση με τους άλλους δύο, έχει δομικές πολιτικές διαφορές…

Κόντρα και για την τηλεμαχία

Την ίδια ώρα, το «πολεμικό» κλίμα συνεχίστηκε και στην χθεσινή συνεδρίαση της ΕΔΕΚΑΠ για το περιβόητο debate. Το ζήτημα, όπως σημειώνουν έμπειρα στελέχη του κόμματος, είναι ότι ούτε για απλά πράγματα δεν υπάρχει η στοιχειώδης συνεννόηση καθώς δύσκολα εις εκ των υποψηφίων κάνει πίσω εύκολα. Με άλλα λόγια, θέλουν να φέρουν το παιχνίδι στα μέτρα τους. Ο Γιώργος Παπανδρέου να μην δίνονται απαντήσεις μονόλεπτες αλλά να υπάρχει διεξοδική ανάλυση και ο Ανδρέας Λοβέρδος επιμένει να είναι πιο σύντομο και… τηλεοπτικό το προϊόν, όπως ήταν το debate του 2017.

 

Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 τέθηκε σε πλήρη λειτουργία και αποτελεί πλέον κομμάτι της καθημερινότητας τόσο των πολιτών όσο και των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ.

Καλύπτει το σύνολο των αναγκών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, του e-ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ.

Κατά τη δοκιμαστική λειτουργία του τις προηγούμενες 100 ημέρες, το 1555 έχει ήδη ανταποκριθεί σε 400.000 κλήσεις πολιτών, εκ των οποίων οι 280.000 αφορούσαν κλήσεις για θέματα του Φορέα μας. Ο μέσος χρόνος αναμονής των πολιτών στο ακουστικό είναι μόλις 15 δευτερόλεπτα τη στιγμή που στο παλαιό τηλεφωνικό κέντρο ξεπερνούσε τα 20 λεπτά.

Όπως ανέφερε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης κατά την παρουσίαση του 1555, οι ασφαλισμένοι, συνταξιούχοι και εργαζόμενοι δεν θα χρειάζεται πλέον να καλούν σε επιμέρους υπηρεσίες και υποκαταστήματα του Φορέα αλλά έχουν πλέον τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται άμεσα από τον νέο ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555.

Στόχος τόσο του Υπουργείου όσο και της Διοίκησης είναι οι περισσότερες τηλεφωνικές γραμμές των υποκαταστημάτων να καταργηθούν σταδιακά και το σύνολο των κλήσεων να περνά υποχρεωτικά μέσα από το 1555. Με αυτόν τον τρόπο μειώνουμε τον φόρτο εργασίας σας ώστε να εστιάσετε σε άλλα τρέχοντα και σημαντικά θέματα που αφορούν τους πολίτες.

Παράλληλα, στρατηγικός μας στόχος, για το 2022, είναι αρκετές από τις υπηρεσίες που παρέχονται και με φυσικό και με ψηφιακό τρόπο να παρέχονται αποκλειστικά ψηφιακά. Με αυτόν τον τρόπο, οι επισκέψεις στα υποκαταστήματα θα μειωθεί σημαντικά, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και βελτιώνοντας παράλληλα και την καθημερινότητα σας.

Η νέα τηλεφωνική γραμμή 1555 αποτελεί την πρώτη επαφή των πολιτών με τον Φορέα και για τον λόγο αυτό η υποστήριξη του από τους εργαζομένους είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Με γνώμονα τα παραπάνω έχουμε θεσπίσει κίνητρα-bonus για τους εργαζόμενους εκείνους που απασχολούνται στο Τμήμα Eξυπηρέτησης Τηλεφωνικά του 1555, εφόσον επιτυγχάνουν ποσοτικούς στόχους επίλυσης ζητημάτων ασφαλισμένων.

Καλώ όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Τηλεφωνικά του 1555 να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα και να υποβάλουν την αίτηση τους μέχρι τις 30/11/2021.

Προτεραιότητα της Διοίκησης και δική μου προσωπικά είναι η καθημερινή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πολίτη αλλά και των συνθηκών εργασίας όλων σας ανεξαιρέτως. Το 1555 εξυπηρετεί και τους δυο αυτούς σκοπούς. Γιατί είναι μια νίκη τόσο των πολιτών όσο και δική σας.