Αεροδρόμια ανοιχτά. Από ποιες χώρες επιτρέπονται αφίξεις. Επαναλειτουργούν μουσεία, καταλύματα – Ντροπή κ. Πέτσα!. Φληναφήματα αντί απαντήσεων για την καμπάνια των 20 εκατ. σε ανύπαρκτα σάϊτ

 Αεροδρόμια ανοιχτά – Από ποιες χώρες επιτρέπονται αφίξεις – Επαναλειτουργούν μουσεία, καταλύματα

Σε επαναλειτουργία από σήμερα Δευτέρα αερομεταφορές, εποχικά καταλύματα, αλλά και μουσεία. Ανοίγουν τα δύο μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας για να υποδεχθούν τουρίστες από το εξωτερικό. Τόσο ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών όσο και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι έτοιμα, αφού έχουν ήδη ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για την Covid 19.

Στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», το οποίο δεν σταμάτησε όλους αυτούς τους μήνες να δέχεται διεθνείς πτήσεις από συγκεκριμένες χώρες, αυξάνονται οι πτήσεις εξωτερικού.

Από σήμερα Δευτέρα και έως τις 30 Ιουνίου αίρονται οι περιορισμοί σε ό,τι αφορά τις αφίξεις από Ιταλία, Ισπανία και Ολλανδία. Για την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία θα επιτρέπονται πτήσεις μόνο για essential travel (δηλαδή ταξίδια που δεν αφορούν τουριστικούς σκοπούς), ενώ διατηρείται η απαγόρευση για τη Μεγάλη Βρετανία και την Τουρκία, ανεξαρτήτως της λίστας ΕΑSA.

Το αεροδρόμιο «Μακεδονία», μετά από τρεις μήνες μέτρων περιορισμού, υποδέχεται και πάλι απευθείας πτήσεις από το εξωτερικό. Έτσι, από σήμερα έως τις 30 Ιουνίου επιτρέπονται όλες οι διεθνείς πτήσεις με εξαίρεση αυτές από Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία, Μ. Βρετανία, Τουρκία, Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία.

Σε όλα τα υπόλοιπα αεροδρόμια της χώρας, οι διεθνείς αφίξεις θα ξεκινήσουν την 1η Ιουλίου και συνδιαμορφώνεται η πρόταση προς την ΕΕ για τη λίστα τρίτων χωρών που εξαιρούνται από την απαγόρευση των πτήσεων, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ.

Οι τουρίστες

Η κυβέρνηση δια του πρωθυπουργού και υπουργών προανήγγειλε με εμφατικό τρόπο, το «άνοιγμα» της χώρας στους ξένους επισκέπτες. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης από τη Σαντορίνη ανακοίνωσε στα διεθνή ΜΜΕ το άνοιγμα του τουρισμού από σήμερα, Δευτέρα, προτάσσοντας την ασφάλεια της υγείας όλων. Και των επισκεπτών και των εργαζομένων στον τουρισμό, αλλά και των κατοίκων των περιοχών που θα υποδεχτούν τους τουρίστες.

Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ανακοίνωσε μια ημέρα μετά, από το ίδιο νησί, το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους» που αφορά σε 250.000 δικαιούχους και αποσκοπεί στην τόνωση της τουριστικής κίνησης προς όφελος και των επιχειρήσεων του κλάδου. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, μέσω της επιδοτούμενης διαμονής για ένα τόσο μεγάλο αριθμό φιλοξενούμενων, «θα ενισχυθεί η ρευστότητα των τουριστικών επιχειρήσεων του κλάδου, με επιπλέον πολλαπλασιαστικά οφέλη για τις τοπικές οικονομίες. Και, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, κατ’ αυτό τον τρόπο εν τέλει προστατεύονται πολλές θέσεις εργασίας».

Σε όλα αυτά πρέπει να προσθέσουμε και την ετοιμότητα των υγειονομικών δομών σε τουριστικούς προορισμούς, οι οποίες ενισχύθηκαν το τελευταίο διάστημα για να είναι έτοιμες να αντιμετωπίσουν τυχόν περιπτώσεις κορονοϊού.

Τα ξενοδοχεία και τα εποχικά καταλύματα

Ο ξενοδοχειακός κλάδος δηλώνει έτοιμος να υποδεχτεί τους τουρίστες από σήμερα. Τα εποχικά καταλύματα, αλλά και οι μεγαλύτερες αλυσίδες της χώρας, όπως η Grecotel, ο Όμιλος Aldemar, η Costa Navarino και φυσικά πολλές άλλες, ανοίγουν τις πύλες τους προκειμένου να υποδεχτούν τις υποψήφιους πελάτες στην εποχή του Covid 19 με αρωγό τα υγειονομικά πρωτόκολλα αλλά και «Ad Hoc» συνεργασίες με ιατρικούς ομίλους, πανεπιστημιακά ιδρύματα. Όλοι στέλνουν μήνυμα ασφαλούς διαμονής στον υποψήφιο επισκέπτη τους και υπόσχονται, ότι τίποτα δεν θα χαθεί από την “ξεγνοιασιά” και την εμπειρία της ελληνικής φιλοξενίας.

Με το βλέμμα στραμμένο στην επανέναρξη των πτήσεων εξωτερικού, αρχικά από σήμερα για Αθήνα και Θεσσαλονίκη και από την 1η Ιουλίου για την υπόλοιπη χώρα, αλλά και στην πτητική δυναμική τους, οι ξενοδοχειακοί όμιλοι κάνουν “Restart” εκκινώντας σε μια πρωτόγνωρη για αυτούς χρονιά, όπως επισημαίνουν.

Σε ότι αφορά σε ορισμένα, εμβληματικά, ξενοδοχεία της Αθήνας το Athens Plaza στο Σύνταγμα δεν έκλεισε καθόλου, αφού ήταν από τα ξενοδοχεία που λειτουργούσαν κανονικά εν μέσω πανδημίας. Τις πύλες του άνοιξε το Electra Hotel Athens αλλά και το Electra Metropolis, ενώ στα τέλη Ιουνίου αναμένεται και το Electra Palace. Στην τελική ευθεία είναι εξάλλου και η λειτουργία των ξενοδοχείων Μεγάλη Βρετανία και King George αλλά και του Intercontinental Athenaeum, Hilton κλπ. Τέλος τη δική του βαρύτητα στην διεθνή τουριστική αγορά έχει και το άνοιγμα του Four Seasons Astir Palace (Αστέρας Βουλιαγμένης), όπου με αρωγό το πρόγραμμα υγείας και ασφάλειας της Four Seasons, με την κωδική ονομασία “Lead With Care” και τη σφραγίδα της Johns Hopkins Medicine International ανοίγει σταδιακά τις εγκαταστάσεις του. Πρώτο στην εκκίνηση ήταν το ξενοδοχείο Ναυσικά (12 Ιουνίου) και στο επόμενο διάστημα αναμένεται να υποδεχτεί τους πελάτες του και ο Αρίωνας.

Ανοίγουν και τα Μουσεία

Ακόμη ένα μεγάλο στοίχημα είναι ο ρόλος που θα παίξουν σε αυτή την φάση της «επανεκκίνησης» του τουρισμού, οι αρχαιολογικοί χώροι και τα ελληνικά μουσεία. Τα αρχαιολογικά μνημεία, ήταν και είναι ένα από τα διαχρονικά «ατού» του ελληνικού τουρισμού και το άνοιγμα των ανοικτών αρχαιολογικών χώρων πριν μερικές ημέρες έτυχε διεθνούς προβολής. Ποιος είναι αυτός άλλωστε που αν έρθει στη χώρα μας δεν θέλει να επισκεφτεί την Ακρόπολη;

Μετά λοιπόν τους αρχαιολογικούς χώρους, από σήμερα Δευτέρα ανοίγουν και τα Μουσεία με την… παράσταση να κλέβει το Μουσείο της Ακρόπολης.

Μετά από τρεις μήνες που παρέμειναν κλειστά λόγω της κρίσης με τον κορονοϊό ανοίγουν τις πύλες τους και περιμένουν τους επισκέπτες τους, με τους επικεφαλής και εργαζόμενους να έχουν λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, σύμφωνα και με τις υποδείξεις του ΕΟΔΥ και τις οδηγίες του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Τέλος, ένα άλλο σημαντικό κεφάλαιο είναι και ο οδικός τουρισμός, κάτι που επίσης «επανεκκινεί» από σήμερα, με το άνοιγμα των συνόρων Ελλάδας-Βουλγαρίας. Σε αυτή τη φάση και σε ό,τι αφορά τις χερσαίες αφίξεις μέχρι το τέλος του Ιουνίου θα παραμείνουν κλειστά τα σύνορα με Τουρκία, Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία, με εξαίρεση των απολύτως αναγκαίων επαγγελματικών μετακινήσεων. Ωστόσο, όπως έχει ανακοινωθεί, από 1η Ιουλίου θα γίνει άρση περιορισμών από Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία εφόσον το επιτρέπουν οι υγειονομικές συνθήκες και θα επανεξεταστεί έως τις 30 Ιουνίου το θέμα της απαγόρευσης για την Τουρκία.

 

Ντροπή κ. Πέτσα!- Φληναφήματα αντί απαντήσεων για την καμπάνια των 20 εκατ. σε ανύπαρκτα σάϊτ

 Ντροπή κ. Πέτσα!- Φληναφήματα αντί απαντήσεων για την καμπάνια των 20 εκατ. σε ανύπαρκτα σάϊτ

Ο Στέλιος Πέτσας με μια μακροσκελέστατη ανακοίνωσή προσπαθει να εξηγήσει πώς έγινε η όλη διαδικασία σχετικά με την σκανδαλώδη καμπάνια των 20 εκατ. ευρώ που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων (ενδεικτικό το σημερινό editorial της “Καθημερινής”) και καλεί τον ΣΥΡΙΖΑ να ρωτήσει τις Ενώσεις των ΜΜΕ πως έγινε η καμπάνια.

Εξαρχής ο κυβερνητικός εκπρόσωπος που βρίσκεται πλέον σε δεινή πολιτική θέση με εύλογα ερωτήματα περί κακοδιαχείρισης του δημοσίου χρήματος, προσπαθεί να πετάξει την μπάλα στην εξέδρα παραπέμποντας στις Ενωσεις Συντακτών. Αναζητά, δηλαδή, συνενόχους μεταξύ των ελεγχόμενων από την κυβέρνηση δημοσιογραφικών ενώσεων που συνηθίζουν να σιωπούν σε μείζονα θέματα που αφορούν τον κλάδο.

«Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας του κορονοϊού, η Κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα προκειμένου να αντιμετωπίσει τις υγειονομικές και οικονομικές συνέπειες της απρόβλεπτης, εξωγενούς και παγκόσμιας αυτής κρίσης.

Τα καλά, μέχρι στιγμής, αποτελέσματα της χώρας μας στην αντιμετώπιση της πανδημίας, σε σχέση με άλλες χώρες, οφείλονται στην ατομική ευθύνη και τη συλλογική ωριμότητα, την πειθαρχία και ομοψυχία των Ελλήνων, απέναντι στον κοινό εχθρό, τον κορονοϊό και στις γρήγορες και ορθές αποφάσεις της Κυβέρνησης με βάση τις εισηγήσεις των ειδικών.

Στην εθνική αυτή επιτυχία συνέβαλε καθοριστικά η έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των πολιτών. Η έκτακτη και επείγουσα συνθήκη που διαμορφώθηκε λόγω του κορονοϊού επέβαλε την άμεση ενεργοποίηση ενός μηχανισμού ενημέρωσης που υλοποιήθηκε τόσο με την μετάδοση δωρεάν μηνυμάτων από τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, όσο και με την επαγγελματική, οργανωμένη και συνεκτική εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης που ξεδιπλώθηκε σε όλες τις κατηγορίες των Μέσων, την οποία είχαμε ευθύνη ως οργανωμένη Πολιτεία να διαμορφώσουμε. Και η έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση έσωσε κυριολεκτικά ζωές», αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

«Στόχος της εκστρατείας να καλυφθούν όλες οι ομάδες»

Στη συνέχεια εξηγεί πως έγινε το σχέδιο και η ανάθεση της όλης καμπάνιας. «Η εκπόνηση του σχεδίου της επικοινωνιακής εκστρατείας ανατέθηκε σε ανάδοχο που διέθετε, τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά, αξιοποιώντας τα διαθέσιμα εργαλεία και την απαιτούμενη τεχνογνωσία ως προς την απήχηση των Μέσων Ενημέρωσης στο ευρύ κοινό, όπως αυτή εκφράζεται με όρους τηλεθέασης ή ακροαματικότητας ή κυκλοφορίας ή επισκεψιμότητας, αλλά και την απήχηση σε συγκεκριμένες κατηγορίες κοινού.

Σκοπός της εκστρατείας ήταν τα στοχευμένα μηνύματα αυτής να απευθύνονται και να αφορούν διαφορετικές κοινωνικές και ηλικιακές ομάδες, διαφορετικούς κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας (γενική κοινή γνώμη, ευπαθείς ομάδες, εργαζόμενοι, επιχειρηματίες, ελεύθεροι επαγγελματίες, εκπαιδευτική κοινότητα κ.λπ.).

Η καμπάνια αυτή ξεδιπλώθηκε μέχρι την 31η Μαΐου 2020 στο σύνολο των κατηγοριών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με σκοπό η διάχυση και διείσδυση των μηνυμάτων της εκστρατείας να είναι η κατά το δυνατόν ευρύτερη και αποτελεσματικότερη, με την προϋπόθεση ότι τα Μέσα αυτά λειτουργούν πληρώντας κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και τηρώντας τις αρχές της ηθικής και δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης της αξιοπιστίας τους αναφορικά με τη μη αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων (fake news) και τη μη πρόκληση σύγχυσης στο κοινό.

Τα ΜΜΕ που συμμετείχαν στην εκστρατεία καθορίστηκαν με την εφαρμογή τέτοιων αντικειμενικών, ποιοτικών και ποσοτικών κριτηρίων, και πάντα σε σχέση με το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα, με γνώμονα τη διαφύλαξη της εγκυρότητας της εκστρατείας και την προστασία της ασφάλειας των πολιτών. Στην εκστρατεία αυτή λήφθηκε ειδική μέριμνα για τις επιχειρήσεις των τοπικών και περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης και προβλέφθηκε ρητά η συμμετοχή τους στην κατανομή της συνολικής δαπάνης, ανά κατηγορία μέσου (έντυπος Τύπος, τηλεοπτικά κανάλια, ραδιοφωνικοί σταθμοί, ιστότοποι (sites) και μέσα κοινωνικής δικτύωσης)».

«Δεν ήταν κριτήριο η πολιτική τοποθέτηση των Μέσων»

Σύμφωνα με τον Στέλιο Πέτσα τα κριτήρια για την επιλογή των Μέσων ήταν η πολιτικής τους τοποθέτηση. «Ουδέποτε τέθηκε ως κριτήριο αποκλεισμού από την εκστρατεία η πολιτική τοποθέτηση ενός Μέσου. Αντίθετα, συμμετείχαν Μέσα Ενημέρωσης που ασκούν έντονη κριτική στο έργο της Κυβέρνησης, όπως για παράδειγμα, η “Αυγή”, η “Εφημερίδα των Συντακτών”, ο “Ριζοσπάστης”, ο “Δρόμος της Αριστεράς”, ο ραδιοφωνικός σταθμός “ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ” κ.α., όπως φάνηκε από τον σχετικό Πίνακα που κατέθεσα στη Βουλή των Ελλήνων με τα 1.232 Μέσα που συμμετείχαν στην εκστρατεία ενημέρωσης.

Στο πλαίσιο της διαφάνειας, της χρηστής διαχείρισης και σεβασμού στα χρήματα των φορολογούμενων πολιτών, προβλέφθηκε ρητά ότι οι πληρωμές των μέσων που συμμετείχαν στην εκστρατεία ενημέρωσης πραγματοποιούνται από το Υπουργείο Οικονομικών, βάσει τιμολογίων, χωρίς φυσικά επιστροφές.

Όλα αυτά τα έχω διευκρινίσει κατ’ επανάληψη όχι μόνο με ανακοινώσεις, αλλά και με απαντήσεις μου στη Βουλή των Ελλήνων σε εννέα (9) διαφορετικές ερωτήσεις και αιτήσεις κατάθεσης εγγράφων στο πλαίσιο της άσκησης κοινοβουλευτικού ελέγχου, με τελευταία την υπ’ αριθμ. 6052/29-4-2020 Ερώτηση και 287/29-4-2020 Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων αντίστοιχα από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ. Επιπρόσθετα, στην από 10 Απριλίου 2020 ειδική συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, παρουσίασα αναλυτικά τις πτυχές της εκστρατείας, απάντησα διεξοδικά στα ερωτήματα των εκπροσώπων όλων των Κοινοβουλευτικών Ομάδων και κατέθεσα τα σχετικά έγγραφα».

«Ο ΣΥΡΙΖΑ γνωρίζει εδώ και μήνες, ότι υπάρχει πλήρης διαφάνεια»

Τέλος αναφέρει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ γνωρίζει πολύ καλά ότι υπάρχει διαφάνεια και καλεί την αξιωματική αντιπολίτευση να πάρει την επίσημη άποψη των Μέσων για το θέμα. «Ο ΣΥΡΙΖΑ γνωρίζει, λοιπόν, καλά ότι με τις συνήθεις διαδικασίες δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών για τον κορονοϊό, πριν παρέλθουν πολλοί μήνες και αφού προηγουμένως θα είχαμε θρηνήσει την απώλεια χιλιάδων συνανθρώπων μας. Για αυτό κινηθήκαμε γρήγορα και διαμορφώσαμε τη νομική βάση για το πλαίσιο της ενημέρωσης για τον κορονοϊό με τα άρθρα 30 και 31 της από 14 Μαρτίου 2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, που κυρώθηκε με το άρθρο 3 του ν. 4682/2020 (Α’ 76).

Ο ΣΥΡΙΖΑ γνωρίζει, επίσης, εδώ και μήνες, ότι υπάρχει πλήρης διαφάνεια. Κι αυτό γιατί δεν πληρώνει ο ανάδοχος τα Μέσα που συμμετείχαν στην εκστρατεία ενημέρωσης, αλλά το Υπουργείο Οικονομικών. Και πληρώνει με βάση τα τιμολόγια που εκδίδονται και σύμφωνα με τους κανόνες που ισχύουν για κάθε πληρωμή. Είναι επομένως ξεκάθαρο ότι δεν γίνονται επιστροφές, γιατί κάθε Μέσο πληρώνεται με βάση το τιμολόγιό του, απευθείας από το Υπουργείο Οικονομικών.

Ο ΣΥΡΙΖΑ γνωρίζει καλά, ότι έγινε μια τεράστια προσπάθεια σε ασφυκτικό χρονικό περιθώριο, για να φτάσει το μήνυμα σε όλους τους πολίτες. Γιατί λοιπόν δεν ρωτάει για την άποψη των επίσημων ενώσεων των τηλεοπτικών, ραδιοφωνικών, διαδικτυακών και έντυπων Μέσων Ενημέρωσης; Ή, μήπως, ξεκίνησε να τις ρωτάει και επειδή δεν λάμβανε την απάντηση που επιθυμούσε για να εξυπηρετήσει την στείρα μικροπολιτική του, αποχώρησε από συσκέψεις που έγιναν;

Το συμπέρασμα είναι ένα: Υπάρχει ταύτιση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης με ένα Μέσο Ενημέρωσης του οποίου τα δημοσιεύματα υιοθετεί και αναπαράγει. Και δεν είναι η πρώτη, αλλά πολλοστή φορά. Με κορυφαία περίπτωση την πολιτική σκευωρία του παραδικαστικού κυκλώματος που διερευνά η Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής.

Οι πολίτες αναγνωρίζουν ότι στα δύσκολα έχουν, ευτυχώς, στο τιμόνι της χώρας την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη και όχι μια Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και Αλέξη Τσίπρα. Και αυτή την εμπιστοσύνη τους θα συνεχίσουμε να τιμούμε στο ακέραιο».

ΣΥΡΙΖΑ: “Ομολογία ενοχής αν δεν δημοσιοποιήσει η κυβέρνηση τη λίστα με τα ποσά στα ΜΜΕ”

Την τοποθέτηση Πέτσα προκάλεσε νέα ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ που καλούσε την κυβέρνηση να δώσει στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ποσά που πήρε κάθε Μέσο από την καμπάνια για τον κορονοϊό σημειώνοντας ότι «αν δεν το πράξει, πρόκειται για ομολογία ενοχής».

Στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει: «Τα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες μέρες για τις χρηματοδοτήσεις των ΜΜΕ είναι εξόχως αποκαλυπτικά. Στη λίστα με τα ΜΜΕ που εισέπραξαν χρήματα από το κονδύλι των 20 εκατ. ευρώ, υπάρχουν περισσότερα από 200 παντελώς ανυπόληπτα sites και blogs που δεν είναι καν εγγεγραμμένα στο Μητρώο Online Μedia, όπως προβλέπει ο νόμος. Κάποια από αυτά έχουν χρόνια να ανανεωθούν, ανήκουν σε βουλευτές και πολιτευτές της Ν.Δ. ή συγγενείς τους, ενώ άλλα δεν υφίστανται καν».

Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι «το φαγοπότι που δεν πρόλαβε να υλοποιήσει η κυβέρνηση με το σκάνδαλο των vouchers, το κάνει τώρα πράξη μοιράζοντας δημόσιο χρήμα σε ανύπαρκτα Μέσα, σε βάρος τόσο των φορολογουμένων όσο και των πραγματικών Μέσων Ενημέρωσης» και προσθέτει: «Μπορεί ο κ. Μητσοτάκης να κρύφτηκε στη Βουλή, ωστόσο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος πρέπει να καταλάβει πως οι ευθύνες του στη συγκεκριμένη υπόθεση ενδεχομένως να μην είναι μόνο πολιτικές».

Στην ανακοίνωση το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημειώνει ότι «οι πολίτες, αλλά και ο ίδιος ο κλάδος των ΜΜΕ, δικαιούνται να γνωρίζουν» και θέτει συγκεκριμένα ερωτήματα:

  1. Τι ποσό πήρε κάθε Μέσο;
  1. Βάσει ποιων κριτηρίων σε σχέση με τον αριθμό εργαζομένων και την επισκεψιμότητα/αναγνωσιμότητα δόθηκε αυτή η ενίσχυση;
  2. Διατέθηκε τελικά ολόκληρο το ποσό των 20 εκατ. ευρώ; Αληθεύουν οι πληροφορίες περί «επιστροφών» προς την εταιρία που τα μοίρασε;

Και καταλήγει: «Ισχύουν, τέλος, οι πληροφορίες ότι δόθηκαν 800.000 ευρώ σε ένα και μόνο Μέσο; Οι πολίτες απαιτούν απαντήσεις. Στην κυβέρνηση πρέπει να καταλάβουν ότι τα δημόσια ταμεία δεν είναι κουμπαράς τους. Αν θεωρούν ότι η συγκεκριμένη σκανδαλώδης υπόθεση θα ξεχαστεί έτσι εύκολα, είναι γελασμένοι».